dd

GRY

niedziela, 5 października 2014

Kosmetyki ze strony "zrobsobiekrem"



Witajcie!


   Jakiś czas temu zakupiłam kosmetyki ze  strony: www.zrobsobiekrem.pl. Dowiedziałam się o nich od dziewczyny z You Tube ( nieesia25). Mam ich wprawdzie tylko kilka, ale wybrałam te, które wydały mi się najpotrzebniejsze.


                 


 Olejek Arganowy - wykazuje działanie ujędrniające, nawilżające. Uspokaja podrażnioną skórę, regeneruje ją po zmianach trądzikowych i bliznach. Może służyć do masażu całego ciała, oraz jako olejek do opalania i po opalaniu. Najważniejsze jest to, że nie powoduje żadnych alergii, o czym przekonałam się na własnej skórze.

  Kwas Hialuronowy 1% -  bezbarwna ciecz o konsystencji żelu. Świetnie łagodzi oraz nawilża skórę. Wygładza zmarszczki i poprawia elastyczność. Można go bezpośrednio stosować na skórę lub dodawać w odpowiedniej proporcji do różnych kosmetyków (kremów, peelingów). 

  Olejek kokosowy -  można stosować go do masażu całego ciała, nakładać  prosto na twarz, gdy skóra jest bardzo przesuszona,  a w szczególności polecam do wcierania we włosy - efekty bardzo fajne przy włosach zniszczonych po farbowaniu.

Na zdjęciu mój olejek jest przelany do opakowania po jakimś kremie.

  Korund - mikrodermabrazja - peeling ten systematycznie stosowany wzmaga mikro-krążenie, oczyszcza, poprawia koloryt skóry, a jej powierzchnia staje się bardzo gładka. Za pomocą niego ścieramy zrogowaciały naskórek. 

Polecam bardzo, mimo iż mam delikatną skórę również go stosuję i jestem bardzo zadowolona z efektów. 
                     
Przykładowe zastosowanie korundu:
  • z kwasem hialuronowym 1% - do 30 ml porcji kwasu hialuronowego dodać około 5 ml korundu
  • z żelem do mycia ciała - do 30 ml porcji wybranego żelu dodać około 5 ml korundu
  • z olejem - do 30 ml porcji wybranego oleju dodać około 5 ml korundu 
 
  Peeling ze skały wulkanicznej - za jego pomocą ścieramy zrogowaciały  naskórek, dzięki czemu kremy, maseczki oraz inne preparaty kosmetyczne będą mogły łatwiej  się wchłonąć w naszą skórę. 
Ten peeling okazał się dla mnie zbyt "ostry" i stosuję go z żelem pod prysznic do masażu całego ciała.  Działa bardzo dobrze. 

  Polecam bardzo zajrzeć na stronę i zaopatrzyć się w kilka świetnych i  naturalnych kosmetyków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz